11/21/2012

Gloriam Dei

X-Faktor ide, Voice oda, manapság tele van a média a magát tehetségkutatóknak nevezett műsorokkal, amikben hibás önértékelésű emberek ezrei fordulnak meg, bízva abban, hogy olyanok lesznek, mint az amerikai sztárok. Aztán ahogyan szépen sorra kiesnek, szépen lassan rájönnek, hogy ez egy olyan idea, amihez annyira hosszú út vezet, hogy el sem indulnak rajta. Kivételek persze mindig is voltak és vannak. Ám mi a helyzet akkor, ha Isten közbeszól?

Hogy milyen kapcsolata van Istennek az efajta műsorokkal, az egy teológiai előadás témája is lehetne. Azonban múlt pénteken beavatkozott. Nem, nem szedtem be drogot és alkoholt sem ittam; sőt, ezt nam csak én állítom. Jómagam nem követem figyelemmel az efajta műsorokat, de miután a keresztény Facebook csoportok üzenőfalán és a napilapokban is feltűnt egy Henderson Dávid nevű fiú, úgy gondoltam, rákeresek. Mindenki méltatta, az Istentől valónak titulálta; így gondoltam, meghallgatom. Rákerestem a YouTube-n és megtaláltam.

Az ilyen műsorok történetében ő az egyetlen, aki úgy tetszik az embereknek, hogy nem esik le az álluk; mert akiknek van lelkük, azoknak a lelkükön lévő ajkak érik a földet. Hívőként hallgatva könnyeket csalt a szememben, hogy egy 17 éves (!) fiút ennyire eltölt Isten dicsősége. A hangja ritka szép, és képes átadni - ez utóbbi eszméletlen ritka tulajdonság. Fiatal, hívő (keresztény dalt énekelt és információk szerint egy szabad keresztény család tagja), tehetséges, iszonyat jó hangja van (és még helyes is, de ez már sajátságos megjegyzés...). Kell ennél több?

"Isten fénye átragyogott" (by Caramel)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése